1prensesgeliyor çok şükür siz yine son haftalara yaklaşmışsınız, ben 19dayım şimdi, pazar günü tesadüfen öğrendim, bu haftalarda değişir dediler, aşağıda olur dediler. Bana bebeğin eşi aşağıda duruyor biraz ilişki ağır işler yasak dediler. Cuma için randevu verdiler araştırma fakülte hastanesinde acile gitmiştim, oradan . Acaba haftaya kadar dinlensem ayrıntılı ultrasona girsem belki değişir mi diye düşünüyorum. Kanamam vs yok, hiç olmadı. zaten tesadüfen öğrenmesem normal hayatıma devam ederdim. Sizce Cuma günü muayene olmaya gitsem mi, yoksa haftaya kadar dinlenip ayrıntılı ultrasona mı girsem çok düşünceliyim