Angels-35 evet banada yasaktı 37 den sonra bebek miladini tamamlamis sayildigi icin kanama olsada dogum baslatilir dedi bakmasi lazimdi sancim çıkınca çünkü sezeryan yatisim icin ölçmleri lazimdi. ama onlarda hassas davraniyor cok cok ucundan baktilar dikkat ediyorlar hic bisey olmadi Allaha şükür. ultrason cihazi kanama yapmıyor ama 8 yil önce alttan çatı muayenesi yaparken doktor kanamam olmustu. kac cm acilma var diye baktıkları zamanda olmuştu. normal dogumda hic acimiyorlar valla. ama plesanta olunca dikkatli davraniyorlar