Bfduam dlnyny gerçekten ilginçmış, hem tekrardan yumurtlamanız, hem onca gecikme, Geciken 35 gün içinde test yapmışsınızdır, pozitifi ne zaman gördünüz?
dlnyny Bfduam milyonlarca test yapmıştım erken gebelik testi normal gebelik testi hiç birinde çıkmıyordu bir türlü en son hastaneye gitmeden yaptığımda hayali ikinci çizgi bile dakikalar sonra çıkınca artık kuruma çizgisidir o diyip negatif olarak kabullenmiştim en son doktorda öğrendik
momelif Annesibitanesi cnm belrtilern hamilelige benzior ozellikle mide bulanması pazar gunu sabah ilk idrarla test yap varsa cikar cikmassada adet olana kdr ihtimal devam ediyor untmayin hakkinizda hayrlisi olsn insallah
asli57771 Bfduam valla 1 2 hafta kala falan çalışırken oluyordu 1 gün gecikti test yaptım 5 haftalık hamileymişim hemen çıkıyor varsa
serti Bfduam bende de hazimsizlik var migde agrisi ishal.. hamilemiyim bilmiyorum henüz.. hayirlisi olsun
Annesibitanesi Asya29_aslnyrk kızlar test yapmadım tüm gün eşimle dışardaydık aynı belirtiler yine vardı eşime ben kendim öğrenip sürpriz yapmak istiyorum o yüzden bir şey çaktırmadım eğer varsa bile ☺️ Yarın arkadaşımla yürüyüşe gidicem o zaman alıcam testi Cumartesi sabah yaparım büyük ihtimal ☺️
Nurkose03 Annesibitanesi ay benim de öyle ayın 20 si belirtiler var ama yapsam mı yapmasam mı kararsızım
Annesibitanesi Kızlar az önce test yaptım sonucum negatif . Normalde kendi vücudumu dinleyen biri hiç değilimdir pisikolojikte değil ama bütün belirtiler fazlasıyla vardı kesin gözüyle bakıyordum gerçekten şaşırdım 😊🙈 hala da var 😊😊 hayırlısı olsun teşekkür ederim destekleriniz için 🙏🏻🙏🏻
gel_artik_bebegim Annesibitanesi canım daha 5 gün var reglime erken gebelik testi mi aldın yoksa normal test mi geç döllenme ise çıkmayabilir
Annesibitanesi gel_artik_bebegim canım bilmiyorum ki ne aldığımı😀🙈 gebelik testi istedim verdiğini yaptım