Mzyyn27 Annesibitanesi o bana da olmuştu son adet tarihim 23 Ekim kasımın 15 i sıralarında aşırı derece de bu durumu yaşadım ve hastaneye gitmiştim doktor gebelik testi yaptı ama negatif çıkmıştı halbuki hamile imişim ama çok yeni olduğu için belli olmamış
Nilasyamom Annesibitanesi canım biz nerden bilelim herkeste aynı belirtiler olmaz. Test güzel testini yap bize güzel haber ver ☺️
Bfduam Annesibitanesi kaç aydır deniyordunuz inş güzel haberlerini bekliyorum. hassasiyet sert, kaya gibi mi yoksa dokunulduğunda ağrır gibi mi? Mide hazımsızlığı, ağza acı su gelmesi gibi bende geçen hafta olmuştu, şu an yok. Bat 26.
Bfduam Annesibitanesi ya hayırlı olsun, çok sevindim:) hamd olsun ya, negatiften pozitife dönüşmüş. Kaç gün vardı reglime, daha önce yapmıştın? Ve belirtilerin neydi? Benim bat 26, sol kasığımın altı ve genel olarak kasık alt kısmı ağrıyor her an regl olacak gibi.
Annesibitanesi Bfduam merhaba canım çok teşekkür ederim 😍 burda bir arkadaş bana yapma erken demişti ama ben yapmıştım☺️ Ve ilk teste inanmadım burayada ilk kez böyle bir post açmıştım çünkü emindim 🥺🥺🥺 vucüdumu tanıyordum bugün bidaha yaptım pozitif 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 canım ben kollarımı bile kaldıramıyorum öyle ağrıyor en çok hissetmemi sağlayan şey ise kasık ve kanımda sürekli belli belirsiz ağrılar oldu birde hazımsızlık oldu ☺️🥲
Bfduam Annesibitanesi sol üstte üç çizgi var ona basın, bildirimler ve profiliniz var, orda mesajlar, giremezseniz yazarsınız burdan tekrar.