Mzyyn27 Annesibitanesi o bana da olmuştu son adet tarihim 23 Ekim kasımın 15 i sıralarında aşırı derece de bu durumu yaşadım ve hastaneye gitmiştim doktor gebelik testi yaptı ama negatif çıkmıştı halbuki hamile imişim ama çok yeni olduğu için belli olmamış
221039 Benim ilk belirtilerim aşırı halsizlik olmuştu sürekli uykum geliyordu adet tarihimden hemen sonra lekelenmem olmuştu
betulbbsoylu Annesibitanesi canım benimde adet tarihim ayın 15i. yani iki gün var diye test aldım şu erken gebelik yazanlardan. Tüm belirtilerim vardı aynı senin dediğin gibi ama testte tek çizgi çıktı negatif. Keşke yapmasaydım adet günümü bekleseydim dedim. 1 buçuk yıllık evliyim ilk defa böyle hissetmiştim bende vücudum çok garipti.
Smyyetekeli Annesibitanesi Benim de 6 haftalık 6 gün geçmişti adet günümü hemen test aldım pozitif çıktı çok belirgindi sonra kan testi yaptırdım 5hafta 6 günlükken doktora gittik alttan baktı bana tek zor gelen oydu sanırım küçük birşey gösterdi bu kalbi gayet güzel tutunmuş dedi hiç bir belirti yoktu sonra eve geldim iki gün sonra dehşet bir miğde hazımsızlığı sürekli aç gibi fln derken bi kaç gündür hep ağlamaklıyım 🙄 ama çok şükür hamileyim rabbim isteyen herkeslere nasip etsin 🥰
Elifatly Leylaaa38 benim de yarın 4 olacak bugün kasık ağrısı çektim ara sıra oldu ama geçti şimdilik hafiften bi korku oluştu inşallah bişey olmaz
Leylaaa38 Elifatly benimde kasıklarım ağıyordu ve halen de ara sıra ağrıyor inşallah normaldir çoğu normal diyor zaten strese girme boşuna :)
Kelebeginruyasii Annesibitanesi öncelikle rabbim gönlünüzce hayırlısını nasip etsin 🤲🏼 Benim 3hamileliğimde de kasık ağrısı ve koltuk altımın yanlarından göğüslerime kadar sızlama oluyordu o şekilde anlamıştım hamile olduğumu 😌 erken gebelik testlerinde adetten 6gün önceye kadar gösteriyor yarın yada cuma günü yaparsanız çıkar diye düşünüyorum hayırlısı olsun hakkınızda🐣👋🏼
ozgeetpc Annesibitanesi bende Sol tarafta sürekli ağrılar kramplar olmuştu. Mide bulantısı da oldu aynı zamanda iştahım da aşırı açıldı çok sık aralıklarla acikiyodum. Adete 3 4 gün kala silik çıktı testim
Asude_07 Bende söylenilen bir cok belirtiyi yaşandım.Halsizlik sürekli uyuma mide yanması sık idrara çıkma kasık ağrısı göğüste hassasiyet ve sonuc regl oldum😓 geçen ay ilk denememizdi ama onun icin cok üzülmek istemiyorum.Bu ay tekrar deniycez bakalım rabbim hayırlısıyla versin🤗
asli57771 Bfduam valla 1 2 hafta kala falan çalışırken oluyordu 1 gün gecikti test yaptım 5 haftalık hamileymişim hemen çıkıyor varsa
dlnyny M@Bfduam#12594784 benim adetim 35 gün geciktikten sonra ben hamile olduğumu öğrendim beklenen regl günümde tekrar yumurtlamışım mucize gerçekten☺️ Yani öğrenmeden 10gün önce hassasiyet başlamıştı birde her an hasta olacak gibi kasıklarda ağrı vardı normalde bu ağrı olur ertesi gün reglim başlardı ama bir türlü olamıyordum vücudunuzu en iyi siz tanırsınız aslında göğüs hassasiyetim regl öncesi hassasiyetten daha sızılıydı mide yanmamda öğrenmeden hemen önce olmuştu reglim baya geciktiği için regliye göre açıklayamıyorum ben
Bfduam dlnyny gerçekten ilginçmış, hem tekrardan yumurtlamanız, hem onca gecikme, Geciken 35 gün içinde test yapmışsınızdır, pozitifi ne zaman gördünüz?