Annesibitanesi Kızlar merhaba çocuk düşünüyoruz benim ilk gebeliğim olucak son bir kaç gündür belirli aralıklarla hafif ama sık karın ağrısı ve kramlarım oluyor 🙈 bide sürekli migdem ağzıma geliyor ilk kez bu belirtileri yaşıyorum sizce hamile miyim 😊 sizler nasıl belirtiler yaşadınız ? Yarın test alıp bakmayı düşünüyorum kızlar hangi testi almalıyım bazıları erken gebelik testi yazıyor 😚 ama bilgim yok konu hakkında. Adet tarihim ayın 20 si .
221120 Annesibitanesi yumurtlamanız hangi gündü acaba ayın kaçıydı? Benimde bat 20 ya da 21 i, yumurtlamamda 6 ocaktı
dlnyny Annesibitanesi inşallah bebeğiniz sizinledir mide bulantısı için bana fazla erken gibi geliyor tabiki de değişiyor bünyeden bünyeye ama en sık yaşadığım belirtli kesinlikle göğüs hassasiyeti ve mide yanması idi🙏🏻 Bir de sabah ilk idrarınızla yapın testinizi
derinsart Annesibitanesi ins bebis yoldadir ama bana da doktorumun dedigi bulantilarin hamileligin 6-9 haftalari arasinda basladigi ama belki bünye meselesidir bilemem cünkü bizde tüm sülale kusarak geçirmis hamileligi bi ben anneanneme cekmişim o anlamazmis hamile oldgnu eski zaman tabi okadr rahat olrmus ufak tefek sıkıntılar diismda benmde bulantim olmadi kişiden kişiye göre degişiyor yani😊😊
1pearl Erken gebelikte alsan adetine bi hafta var çıkmaz 2-3 gün kala silik de olsa erken gebelikte çıkarır bence yarın alma biraz daha sabret
Purpura26 Annesibitanesi 3 4 gün daha bekle yumurtlama üstünden 13 gün geçsin. İnşallah güzel haberler alırsın bu ay
Annesibitanesi dlnyny göğüs hassasiyetimde var . Ben normaldede her şeyden miğdesi bulanan biriyim zatende 😂🙈 normal miğde bulantısı değil aslında hazımsızlık gibi oluyo sürekli ☹️☹️
Bfduam Annesibitanesi kaç aydır deniyordunuz inş güzel haberlerini bekliyorum. hassasiyet sert, kaya gibi mi yoksa dokunulduğunda ağrır gibi mi? Mide hazımsızlığı, ağza acı su gelmesi gibi bende geçen hafta olmuştu, şu an yok. Bat 26.
asli57771 Annesibitanesi bendede ilk zamanlar ağzıma acı su gibi bişey geliyodu 4 5 haftalık hamileymişim ama test yapmadan bilemezsin biz 5 liraya mı ne almıştık test varsa hepsinde çıkıyor zaten