Bizde 6+3 olduk gecenlerde doktora ılk muayene gıttıgımde keseyi gırduk yaygındı düşük riskin oldugunu soyledı 10 gün istirahat et dedi haftaya pazartesi randevum var inşaAllah düzelme vardır benımde mide bulantılarım koku hasassiyeti tiksinme kasıklarımda batma agrı oluşuyor gün geçtikte değişik durumlar haldeyim