Dilaraksb18 Yagmurr277 canım bende salı günü gittim 6+3 tüm kalp atışlarını duyabildim inşallah sende bir an önce duyar ve rahatlarsın 🤗
Derya63 Seyda2434 aynı durumdayim ama en çokta akşam canım bisiler çekiyor galiba eşimin benden çekeceği var hahaha 😂😂
Lavinyaaaa Derya63 Siz hele bi 7 haftanızı bitirin o zaman göreceksiniz gözle rahat görünen o kiloları 😂 kilolar is coming 😁
Kdk Derya63 önemli olan bebişlerin sağlığı tabi onlar iyi olsun yeter kilo okadar dert değil 🥰 Allah razı olsun benim de eşim yapıyor birçok şeyi 🙏🏻 Ailelerden uzağız ama ilgisiyle bana kimseyi aratmadı sağolsun❤️🙏🏻
Derya63 iremby darısı bana inşallah kadın doğuma gittim ve sadece evet gebelik görünüo dedi ama keseyimi gördü embriyoyu mu demedi 🙄
Derya63 Busraa-29 sonradan olabiliyor canım benimde yoktu ama sonradan baktım ki bazı şeylere hassasiyet duymaya başladım mesela yumurta gibi 🙄🙄
Derya63 Seyda2434 yok değilim hamileligimi öğrendigimde 2 şok yaşadım 1.hamile olduğumu 2. 64 kilo ya nasıl çıktığımi 😂😂
Lavinyaaaa Busraa-29 Cnm değerine göre rahat 5 haftalık ve üstü varsın 🤗 bnmde betam 10.000 di ve bana 5+5 haftalık oldugum u söylemişti Dr 😊
Lavinyaaaa Derya63 Hiç sorma aynı durum bizde de var eşim de sağolsun hem kinaye yapıyor hemde ciddi ciddi takılıyor daha şimdiden dünyaları ye doğuma kadar duba gibi ol diye 😂