Senbibaksana Toksoy bende 5+1 hamileyim 😍 pazartesi doktora gidiyoruz insallah keseli görürüz sansimiz olursa belki bebegide görebilirim😍
Esmayy388 Mervenzeee yiyen bensem sanane yemiyorsan yemezsen benim mesajıma niye cevap veriyorsun o zaman
minikbirkiz Mucize_anne32 hayır hiç dinlen vs gibi bir şey demedi, sadece öksürme hapşırma kabız olma dedi
Mervenzeee Esmayy388 ben sana cevabı şu sebebten verdim insanları yanlış yönlendirebilirsin .. annelerimiz ananelerimiz hazır yoğurt mu yemişler saçma geldi istediği mi söylerim sen bu cevabı buraya yazıyorsan cevapta duyacaksın burası şahsi bi sayfa değil herkes fikrini söylüyor doktorlarda saçmalaya bilir . Fikrimi söylemekte özgürüm .her neyse by
Esmayy388 Mervenzeee ben kesinlikle ye demedim isteyen yer isteyen yemez ergen misin ya by ne hadi sana da ondan 😂
sclzn Bel ve sırt ağrılarınız cok oluyor mu ben ilk bebeğimi 6+2de kaybettim simdi de basım ufacık ağrısa tedirgin oluyorum 😭
sclzn Senbibaksana doktora göründün mü bir sey dedi mi bana idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi ptsi idrar tahlili yapacagız günlerde geçmiyor 😔 tedirgin oluyorum
Tbabysmom Mucize_anne32 herkesin oyle genelde merak etme. Benim ilk hamileligimde oyleydi bu da oyle. İnsan endiselenmeden duramiyor. Bende de kese arkasinda kanama alani gozuktu keseyi gormeye gittigimde. Simdi kuculmus ama yinede dikkat et dedi doktorum. Bakalim haftaya kalp atisi dinlicez insallah. Kalp atisi var gördük ama dinleyemedik kucuk diye
Tbabysmom Mucize_anne32 benimde kese arkasinda kanama var iliskiyi yasakladi dinlen dedi dikkat et dedi.
Tbabysmom Gmzesi benim ilk kizimda oldu progestan kullandim 1.5 ay wc yatak kalkmadim hic baska gecti ve simdi buyudu kizim cok şükür
Senbibaksana sclzn evet göründüm idrar tahlilime bakti ve bisey cikmadk.. hamileligin basinda normal agrilar dedi