Bende 6+1 haftalığım,salı günü kesemizi gördük çok şükür🙏🙏 allah hepimize sağlıklı bir doğum nasip etsin,daha yolun başındayız,kalp atışı için 2 hafta sonraya randevu verdi doktor. Daha erken öğrenenlerde var tabiki.benim kasıklarımda yanma batma oluyor,insan korkuyor tabi böyle oluncada,biraz araştırdım yerleşme sancısı olabiliyormuş,doktorumla henüz konuşmadık.hepimiz çok yakın tarihlerde doğum yapıcaz hayırlısıyla inşallah😊