Esssgi anneannem yapmış yorgan yastık ilk zamanlar kullanmam yastığı sallamam gerekirse kullanırım diyorum yorganı da ihtiyaca binaen büyüdükçe belki altına falan sererim beşiğin tokluk olsun diye, daha çok yanımda uyurken ben de uyanıkken triko ve ya müslin tarz battaniyelerle kolunun altına geçirmeli tarzda örterim diye düşünüyorum geceleri de kundak ve ya tulum