Esssgi Merhabalar, yenidoğan bebeğiniz için yorgan aldınız mı ? Beşik içerisinde ne şekilde uyutacaksınız ben almadım tehlikeli olduğunu duyduğum için ancak annem ısrarla alalım diyor 😄
Seyma2861 Esssgi beşikle birlikte uyku setinin yorganı var, neneside yaptırmış alengirli saten bir yorgan 😁ilk zaman direk battaniyesini örterim diye sanıyorum öyle tecrübesizimki 😁
Rabia83 Esssgi benim bebeğim Şubat bebeği canım ilk doğduğunda üzerine battaniye örttüm hiç yorgan kullanmadım . Almadım bile hatta sonrasında büyüdükçe asla örtmedim yazın ince yatırdım zaten kış geldiğinden beri de 1.5 tog luk tulum giydiriyorum. Maşallahı var çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım . Bebekler kıpırdanmaya başladıkça örtü olayı sıkıntı canım
zynn Esssgi ben aldım ama nisanda dogcak yorgana pek ihtiyacım olmayacak yani anca bizim burda Ekim Kasım’da . O zaman da 6-7 aylik oluyor.
senaack Esssgi canım 2 aylık olana kadar battaniye örtülür bence kundak tulum falan giydilir battaniye örtülür
Esssgi Seyma2861 benim de anneannemizin ördüğü battaniyeler var onlar yeter diye düşünüyorum 😅 ilk bebiş mi sizin de 😍
Esssgi Rabia83 haklısınız maşallah kuzuya 🧿 1.5 tog uyku tulumları ne zamandan itibaren kullanılmaya başlanıyor ?
masalsmomm Esssgi benım annem yorgan yaptırdı hamileyken bide uyku setinin yorganı vardı minicik ama ikisinide kullanmadım annemın yaptırdgını bu yıl kullanmaya basladım kızım 5 yasında 🤭 bebekken sarıyosun zaten üstüne battaniye yetıyo bide yorgan agır gelir 1 yasından sonrada hep uyku tulumu kullandım zaten yorgan gerekmedi battanıyesini örtüyodum gerektiginde
Esssgi masalsmomm ayy 5 yaşında mı Allah bağışlasın 😍 puffy alize ipinden el örgüsü battaniye var iki tane, hazırlardan hiç almadım ihtiyaç olur mu daha fazlasına
haziranin25i Esssgi ben Karaca’dan battaniye aldım. Anneannem yorgan yapmış halam Kadife ipten battaniye örmüş valla bende ne ortecegimi şaşırdım 😂🤗
Bebek-geliyor Esssgi uyku seti içindeki yorgan hiç güzel değil ben trendyoldan özdilek bebek yorganı aldım yıkadım malı çok güzel. kış bebeği olacak üstünü örtmesem de öyle yada böyle yanımda bi yere giderken veya altına sermek için vs kullanırım diye aldım.
Esssgi Bebek-geliyor ben de özdileğin bebek battaniyelerini çok beğeniyordum yorgana hiç bakmamıştım bakayım en azından kenarda elimin altında bulunsun ☺️
Seyma2861 Esssgi ben kalın aldım halası ördü anneannesi ördü nenesi triko aldı ben ince polar aldım artık duruma göre 😁 ilk Allah nasip ederse☺️🙏🙏
Rabia83 Esssgi Ayına göre bulursun kuzum ben havalar serinlemeye başlayınca direk aldım 8 aylıktı kullanmaya başladığınızda
zynn Esssgi Karaca home indirim var. 1 yorgan 1 yastık nevresim çarşaf yastık kılıfı alez set+ çanta hediye 130 lira. Bı tane de bime gelmişti ordan almistim
masalsmomm Esssgi cümlemizinkini inşallah🥰 🙏🏻 İncede alabilirsiniz penye tarzı müslinlerde kullanıslı oluyor sıcak oldugunda kalındansa ince örtersiniz
haziranin25i Esssgi 18 gün inşallah 🤗 ama ne sancı ne bir açılma hiçbiri yok 35.haftada kanala girmiş dedi doktor sabırsızlıkla bekliyoruz 😍