Esssgi yorgan bende aldm ama 6 7 ayliktan snra kullanirim diye aldm battaniye örtuyorm yan uyuduklari icin arkasina yastik koyuyorum yastigin altina sikistiriyrm battaniyeyi yuzune falan gelmiyr o sekilde.ilerde kullanmak icin al yorgani derim yeni dogan bebekde yorgan tehlikeli