Buraya yazıyorum inşallah görürsünüz kızlar . Banyoya girdim eşim geldikten sonra göbek bölgeme biraz sıcak suyla mesaj yaptım sabunla. Ama banyodan çıkarken bayılmışım. Dün bütün gün aç kaldım neredeyse. İçebildiğim su . Başına gelmeyen anlamaz ne kadar kötü bişey olduğunu bunun. Yemek yemeye çalıştım sonra biraz ama yine istifar ettim. Midem boş çıkan sadece su. Toparlandık gittik kan idrar aldılar saat 5 de çıkar dediler . Gittiğimizde 3 olmuştu zaten uzaktı biraz . Bi de serum yaptılar. Ben anlattım şikayetimi göbeğim dedikçe ısrarla karın ağrısı diye geçip öyle müdahale ettiler. Serum bitti kan sonuçlarını aldık . Adam dedi bi kadın doğuma da gönderelim . Hadi ya dedim şaka yapıon gerek var mı o kadar . Gerizekalı 2 saat oyalayanakadar göndermen lazımdı zaten . Çıktık neyse iki doktor alttan muayene etti . Bebekle alakalı bişey yok herşey yolunda normal , yumurtalıklar da normal . Zaten sen dion göbek ağrım var . Geldiğin yere git bi cerrahi ye yollasın onlar baksın bizlik bişey yok. İndik gr aşağı. Eşim girdi demiş ki gelsin yan da bi serum daha takcaz. Dellendim artık iyice. Gittim dedim bu ne için ? Ağrı kesici diyo. Dedim xaten geldiğimde ağrım vardı o zaman niye takmadınız? Şimdi uygun gördük diyor. Dedim kadın doğumcu dedi ki cerrahşye gözük bi . Bana diyor ki her vakayı gönderemiyorum ona . Dedim sökün şu kolumdaki ni ben serum falan istemiyorum gitcm. Ya insanla dalga geçer gibi.iş yapıolar paranla rezil olmak demek bu resmen . Çocuğum oralarda uyudu . Şu bi an önce git diyenler gitsem orda napcaktı yavrum ? İlla ki biri olmalı insanın yanında iyi ki beklemişim eşimi. Sinir hastası olarak geri döndük eve . Eğitim için şehir dışına çıkması lazım öyle ha deyince bırakıp gelebileceği bi.iş değil. Sabah 9 da kalktı gitti yine çalışmasa para yok mecbur arkadaştan borç almış da geldi dün . Bi sıkıntı olursa arıcam yine bugün gelir ama gitmem artık hastaneye. Burda doktorlar anlamaz diyen o ablanın alnından da elinden de öpmek istiyorum. Kadın yaşamış ki biliyo. Sinir oldum hala etkisindeyim ya yediğim boş seruma yanıom hiç bi işe yaramadı. İki doktorun da alttan canımı acıtması cabası olarak kaldı. Bu son daha da ne hastane ne doktor aman aman.