Hannah kelebek_etkisi35 benim de düşerdi halam çekerdi ama karnıma bastırıp da getiremeyince bir yazmayı sol kolumun üst kısmına sıkıca bağlar ve sol yanıma yatırırdı bir süre sonra kendi yerine geliyor. Deneyebilirsiniz, geçmiş olsun
kelebek_etkisi35 emoselos keşke biriniz yanımda olsanız 😔 ne kötü oldum bugün Oğlumla da ilgilenemedim Yalnızlık ne zormuş Ne insan gibi bi komşu var ne bi arkadaş ne eş dost Annemler ta niğdede onlar da perişan oldu maddi durumları yok olsa hemen bugün atlayıp gelecekti
kelebek_etkisi35 Dediğini yaptım yapıyorum hala ama ağrıda azalma yok 😢 halimi bi görsen mahfoldum ya son 1 buçuk saat kaldı eşimin gelmesine İnşallah daha da ciddi bişey olmaz ve çabucak gelir zaman çabuk geçsin başka bişey istemiyorum
CerenSelvi deletedmom6295 bu her yerde böyle değil ben de çok gittim hiç böyle bir muamele ile karşılaşmadım hep çok ilgilendirler. Sarı yeşil ayrımı da olmadı
Nurerdgn kelebek_etkisi35 canim gobegin dustuyse cekilmesi lazim cok zor olur gobek dusmesi Allahim yardimcin olsun ama her doktor da bunu bilemiyo maalesef bide hamileymissin Allahim senide bebegini de esirgesin insaallah esin gelsin vakit kaybetmeden ambulans çağır hemen acile git bi mutlaka yardimci olcak seni rahatlatacak bişeyler yaparlar bebegine zarar vercek bisey yapmazlar merak etme ...❤❤❤
kelebek_etkisi35 Nurerdgn 11 gibi gelecek inşallah bi gidelim daha kötü ağrım var karnım da çok şişti 😔 doktorlar pek anlamıyo2diyenler var inşallah bana anlatan denk gelir Çekirmem de kordon var ucunda da bebeğim var 😢 korkuyorum ona bişey olmasından
Nurerdgn kelebek_etkisi35 Allah yardimcin olsun canim ya bu kadar kotu durumdasin esinin izin alip gelme durumu yokmu valla benimde aklim sende kaldi insaallah hayirlisiyla iyi olursun bebegine de bisey olmaz Allahim esirgesin
kelebek_etkisi35 Nurerdgn Ben izmirdeyim o Bursada eğitime gitti Yoğunluktan dolayı mesajımı aramalarımı bile göremedi gördüğü an da zaten beni sakinleştirmeye çalıştı sonra izin aldı yola çıktı anca gelir Ha deyince gelebileceği yer de değil ki 😔 sadece dua et nolur ilk haftalarım da çok sıkıntılı geçiyo ilki gibi değil bu
Nurerdgn kelebek_etkisi35 anladim canim ya dua ederim tabii etmezmiyim inan cok uzuldum kimse olmamasina bu kadar mumkunsuz kalmana falan Allahim yardim etsin kimseyi sikintida birakmasin knsaalah iyi haberlerini aliriz
NaimeYilmaz kelebek_etkisi35 izmirde cok ımkan var .. bende doğudasınız sandım. Keşke beklemeyıp gıtseymıssıjız? Ne dedı doktorlar?
Merrcimek kelebek_etkisi35 Benim de küçükken göbeğim çok kaçardı. Ağır kaldırınca oluyor genelde Ben kardeşimi kaldırırdım ondan olurdu. Rahmetli anneannem çekerdi hep Ara canım 112 yi sonuçta acil durum Geçmiş olsun
Rumif kelebek_etkisi35 gebe olduğun icin para almaz devlet analıktan faydalanırsın sen bi acile git anlamazlar diyene ne bakıyorsun
kelebek_etkisi35 Nurerdgn yine kötü olarak döndüm ama şu an hala ağrıyor Annem orda perişan oldu nasıl olacak bilmiyorum ama yerine gelmesi lazım bunun yoksa doktorla falan olacak iş değil bu
Sultan42 kelebek_etkisi35 iştahsızlık ve ishal karında sürekli bir acı ve agrı göbek düşüklüginden olur bir çok kez başıma geldi ama ayağa kalkamıycak kadar etmez adamı belki başka birşeydir canım
kelebek_etkisi35 Sultan42 valla seni kötü etmemiş demekki benim başıma da ilk defa gelmiyo Ne pis bi ağrı olduğunu çok iyi biliyorum
kelebek_etkisi35 NaimeYilmaz gittik de değişen bişey olmadı . Eşimi de iyi ki beklemişim. Bak çocuğum yine de rezil oldu sabah 5ti uyatabildim zar zor