kelebek_etkisi35 hatsızlaşır. Göbek, çektirme veya ilaç ile düzelir. İnsan normalleşir. Kur'ân-ı Kerim'de buna dair Sûre-i Zuhruf âyet 13 ve Sûre-i Kalem, Âyet 51'i okurlar. Şöyle ki: Sağ elinin şahadet parmağını su bulunan tabağın içindeki iğnenin üzerine basar. Ve bu iki âyeti huzurla üçer defa okur, hem suya hem de insana üfürür. Parmağını suyun içinden çıkarınca iğne parmağına yapışık olarak çıkar. İğneyi ikinci defa yine suya atar. Parmağını tekrar üzerine basar. Âyetleri tekrar okur ve parmağını çeker. İğne yine parmağına yapışır dışarı çıkar. Bazen ikinci de iğne parmağa yapışmaz, bazen yapışır. Üçüncüde hiç yapışmaz. Yapışmadığı zaman göbekte bir daha en ufak bir düşme, bir arıza olmaz, büsbütün