11 haftalık hamileyim göbeğim düşmüş başka yerde atıyo sabahtan beri ağrıyor karnım feci şekilde hareket edemiyorum yürüyemiyorum bişey yiyemiyorum
Hastaneye de gidemiyorum yalnızım kimsem yok bi de oğlum var küçük o da perişan oldu benle bugün yemek yapamadım ona 😢 eşim iş yerinden gelemedi gelse hastaneye gidecek para yok 😔 acildekiler de anlamaz diyo çoğu arkadaşım
Kadın doğumcu bakmalıymış para yok hastaneye nasıl gitcez doktoru nasıl bulmaz bilmiyorum çaresizimm 😢 bebeğime bişey olmasından korkuyorum dua etmekten başka bişey gelmiyor elimden
Gebelikte çektirmek de kordona zarar verebilirmiş napcam bilmiyorum 😢