Elifimm_3 bazı şeyler kısmet gerçekten, hayırlısı ise olacak. Artık daha sakinim ve bekliyorum. Polip tekrarlayabilen bir durum ama yüzdesi cok düsük bu nedenle sorun etmemelisin demisti doktorum. Sende kalbini ferah tut, operasyon sonrası kendini cok yoracak şeyler yapmayıp ilacını düzenli kullanırsan bence yapısıklık ihtimalide kalkar ortadan. Doktorun ilişki önerse dahi sana tavsiyem bir süre korunman olacak, hem rahmin dinlenir hem de enfeksiyon riski olmaz. İnşallah gönlünce olur herşey. Ben doktoruma inofolic vs kullanayım mı dedim gerek yok dedi, bende yumurtlama ve çatlama sorunu yoktu, bütün değerlerim normal bu yüzden bende polipten sebep olmuyor diye düsünüyorum, deneyip göreceğiz :)