Elifimm_3 geçmiş olsun, bende aynı süreçten geçtim ve bir türlü emin olamıyordum ne yapmam gerektiğiyle ilgili. Çünkü polip gebeliğe engel değil düşüğe belki sebep olur diyorlardı. Ama gebeliğe engel olan durumun ne olduğunuda bulamıyorlardı. En son gittiğim doktorumda aynı şekilde söyledi ama bizim kücük ve gebeliğe engel olmaz dediğimiz polip belkide engel oluyordur dedi ve kafamızda herhangi bir soru işareti kalmaması adına ben 25 aralıkta histereskopi oldum. Genel anestezi alıyorsun cünkü cok uzun süren bir operasyon değil, ince bir kamerayla rahmi kontrol ediyor doktor ve polip vs varsa müdahale ediyor. Sonrasında antibiyotik ve dinlenme süreci oluyor, bana bir sonraki adetini bekle dedi, herhangi bir risk almamak adına. Ameliyat cok zor değil kısa sürüyor ve sonrasında agrı vs yasamıyorsun, hafif sancılarda da ağrı kesici kullandım. 1 hafta 10 gün azar azar lekelenme oluyor. Su an herhangi bir sorun yok okudugum yazılarda histereskopi sonrası adeti hep gecikenler olmus ama benim 4 gün erken oldu, doktor adet düzenini değiştirebilir demisti. Adet sonrası normal yoldan cocuk denemesine başlayacağım, kısmet olursa onuda yazarım burdan ama bence ihtimali varsada ol kafan rahatlar. Sadece polip için değil herhangi bir sorun varsa ve ultrasonla yada hsg ile görünmüyorsa histereskopi
kesin çözüm olur. Şimdiden acil şifalar diliyorum.