Bence hiç öyle düşünme canım, bana da başlangıçta polikistik over teşhisi kondu ama değilmişim, inanabiliyor musun aylarca yanlış tedavi oldum, ilaçları kullandım ve sonuç polip. Doğal yolları dene bence soğan suyu gibi, en azından bir ay en fazla iki ay olmazsa o zaman düsünebilirsin femarayı. Bu süreçte inofolic kullanmanı tavsiye ederim, polikistiğin semptomlarını düzenliyormuş. Birde bu histereskopi yumurtlama ve adet düzeninide etkiliyor başlangıçta, bakarsın yumurtlaman düzgün olur ve hiç uğraşmana gerek kalmaz ☺️🤲🏻