Yasmink ailenizde var mı bu durum yüzde 50 genetikte olabiliyomus mesala ben 26 yaşındayım doktorum bu yaşta bu derece çıkması çok şaşırttı beni demişti direk ailede var mı diye sordu dedem yıllardır insülin kullanıyo babam aynı şekilde şeker problemi var şimdi amcamdada şeker başlangıcı çıkmış bana dediği eğer doğumdan sonra da dikkat etmezsem şeker hastası olma ihtimalim yüksekmiş ben tatlı değilde hamur işi pilav makarna türü şeylere daha düşkünüm dikkat etmem gerekiyomus beslenme şeklime