Denizdrsy Bende 6.haftamda başlandı insülin su an 19 haftalığım günde 4 defa kullanıyorum novarapid ve humulin N insulinim şimdiye kadar diyette yapıyorum yükseltmemeye uğraşıyorum kontrolde herhangi bir sıkıntı görmedi doktorum ama korkularım var cigerlerinde mi problem oluyor ilerde yükselen şekerden mi yani kontrol altında olsa da mı :( su an nasılınız bebeğiniz nasıl merak ettim umarım her şey yolundadır 🙏)