Merhaba arkadaşlar bende hamileliğin 16. Haftasından beri şekerle uğraşıyorum doktor her seferinde suyun fazla şekerine dikkat et diye uyarıyor su son gittiğimde böbreklerimin zorlandığını farketti şu an 33+4haftadayim erken alabiliriz dedi bebeği ilerleyen zamanda ciğer gelistirici iğne yapicak tatlı hamileliğin başından bari yiyemedim şimdide yemiyorum midem bulanıyor bol bol yürü dedi doktor insülin de alıyorum çok stresli bı durumdayim