Hanımlar bende 3 gündür diyetteyim şimdilik sınırı aşmadım daha açlık 92 1 saat tokluk 225 2. Saat 146 75 gr şeker yüklemesin de. Ölçümlerim sabah açlık 76 çıkıyor tokluğum 106,108 arası akşam tokluk 131 çıktı gece 86 sizce değerlerim nasıl. Stres çok önemliymiş ben şeker yüklemesine gittiğim gün üzgün ve çok stresliydim ondan mı oldum acaba