Burcu-2910 elfakyaz3 canım benım adet tarihim 17 aralıktı 21 aralıkta kanama oldu sonra ara ara lekelenme oldu kaçgundur aşırı lavaboya gıdıyorum ve kaşık agrım vardı damlattıgım gibi kıpkırmızı oldu saniyesinde
Mizgin2020 Burcu-2910 amin canım inşallah rabbim hepimizin yüzünü güldürür hepimizin evleri sevinçle dolar bu ay inşallah kendimde dahil herkeze dua ediyorum namazlarında kimsenin kucagi boş kalmasın inşallah
Neserdi Burcu-2910 sonuc net pozitif testte gore soyle soyleyim benim binlerdeyken boyle koyu cikmisdi ama testen teste fark var iste en iyi sonuc icin kam vermeniz gerekiyor ins bebis haberi alirsin
Burcu-2910 Mavilotta canım zaten betam 89 du hergun Yükseliş olacak değil ya kimyasal gebelikte aşırı ailikti ve hiçbirsey görünmüyordu sonradan böle koyu olur mu bilmiyorum
merve0128 Burcu-2910 bi kan testi ver canım bi baktır güzel haberler alırsın inşallah özel bi hastanede hemen sonucunu veriyorlar
merve0128 Burcu-2910 beklemekte insanı daha çok heyecanlı yapıyor haber alınca mutlaka söyle canım dualarım seninle 🤲💕
Merveyzc1661 Burcu-2910 belkide kimyasal değildi bebeğin sana tutunmuştur herhsngi bir ilaç felan kullanmışmıydın kimyasal dediklerinde
Demetslt Burcu-2910 testin koyuluguna göre nerden baksan 1.5 aylik hamile gibisin 😇 insallah vardir sağlıkli sihhatli bi gebelik gecirirsin
merve0128 Burcu-2910 canım sen kimyasal gebelik geçirmemiş olabilir misin baya koyu çünkü test sonucun belki düşük tehlikesi yaşadın ya da üstüne gördün
Tugcek33 Burcu-2910 testin çok kafa karıştırıcı. Yeni bir gebelik bu kısa sürede olmaz, diyelim olmuş olsa dahi bu kadar testte netlik olmaz. Beta değerin ya düşmedi yada sen düşük yapmadın hamilesin. En güzeli bir kaç günü bekleyip test yapıp ve kan vermek.
Burcu-2910 Tugcek33 betam baya düşüktü yani düşmemesi normal olmaz yani ama bilmiyorum suan gerçekten benımde kafam karıştı moralimde bozuldu açıkçası