Sizin daha önce postlarınızı görmüştüm iki kaybınız var bilmiyorum üzülmüştüm. Hamilelik için kendine biraz zaman versen hem ruhsal açıdan kafanı dinlendirirdin şimdi acaba değilmiyim yine kötü mü sonuçlanır diye yine yorulacaksın 😕 kimyasal olduktan hemen sonra bu kadar koyu olur mu bilmiyorum ama kendini yıpratma olur mu dua ediyorum senin için inşallah öylesindedir ve kolçağına sağlıcakla alırsın🙏🏻