gunesveguney yeni görebildim yazınızı, ben doğum yaptım ve çok memnun kaldım hastaneden, çok ilgililer, doktorundan ebesinden kat temizlik görevlilerine kadar aile gibilerdi. Normal doğum 1950₺ ama korona testi de yapılıyor yatışınız yapıldığında o da 200₺ falan sanırım ondan emin değilim tam olarak