bu-relives12 Kızlar hisar Çamlıca da doğum yapan var mi? Doktorların tutumu davranışları doğumhanede sizinle hal ve konuşmaları nasıl
pia34 bu-relives12 bizim işyerinde 2 kişinin eşi orada doğurdu, çok memnun kalmışlar Tuba Hn.'a gitmiş onlar baya övdüler. Odalar falan ferahmış. Ben de hastane araştırıyorum Medivia, Hisar ve Medical Park Göztepe/Pendik arasında kaldım.
Mervenzeee bu-relives12 ben ilk doğumumu yaptım umut hanımda normal olarak zaten kendisi normal doğum destekçisi tavsiye ederim .ve yemekleri harika Odasıda Ferah hijyen olarak da gayet temiz tavsiye ederim şimdi 2.gebeliğime hisar hastanesinde devam ediyorum inşallah
bu-relives12 pia34 Mervenzeee Teşekkür ederim kızlar bende bir kaç kere Tuba hanıma gittim ama tereddütlü kaldım doğum esnasında tutumları nasıl vs diye
Tgcckir Mervenzeee bende ilk doğumumu umut hanımda yaptım zorunlu sezeryan oldum. Şimdi ikinci doğumumuda umut hanımda yapıcam. Zorunlu sezeryan içim 1400 ödemiştik 2019 da. Şimdi ne kadar oldu bir türlü soramadım siz biliyormusumuz
pia34 bu-relives12 ben şikayetlere baktım da hisarda çok fazla şikayet var. Tuba hanım için de öyle. Bütün hastanelerde şikayet var evet ama hisarda çok fazla ve hepsi kabul edilemeyecek şeyler. o yüzden Pendik Medical Park a karar verdim.
Mervenzeee Tgcckir yok bilmiyorum 😊arayıp hastahaneyi sorun isterseniz , şuan oraya gitmiyorum da ben☺️
BA3480 Tgcckir ben de ilk gebeliğim umut hnm a gidiyorum, zorunlu sezaryen 2300₺ olmuş 2021 fiyatında 😊
Tgcckir Mervenzeee siz hastanenizi neden değiştirdiniz bir sıkıntımı oldu ben hala gidiyorumda eğer olumsuz birşey varsa banada bilgi verirmisiniz
Mervenzeee Tgcckir yok olumsuz değil normal doğuma çok teşvik etti aksane , umut hanım ☺️Ama bu sefer orayı denemek istedim açıkçası ☺️
Tgcckir BA3480 çok teşekkürederim geçen gene gittim gene sormayı unuttum☺️ Ben 2019 doğum yaptığımda 1400 tldi
GizemKaplan BA3480 merhaba umut hanimi bir arkadaşım çok tavsiye etti sanırım biz de hastane değişikliğine gideceğiz siz de memnun musunuz Umut hanımdan ?
BA3480 GizemKaplan ben memnunum, kibar ve ilgili bir dr ama tabi beklentinizle de alakalı ve enerjinizin uymasıyla. Çok aşırı konuşkan değildir ama ilgilenir ve bilgilendirir
GizemKaplan BA3480 çok teşekkür ederim bu ay randevu alıp tanışmayı düşünüyorum dediğiniz gibi enerjinin tutması çok önemli 🙏🏻