demetinceyildirim Haticeyn ümraniyede fera busines aeden klinik Fatoş Özlem yıldırım aşırıı memnunum 🥰
acelyasmom demetinceyildirim merhaba doğum İçin ne kadar ödediniz acaba Fatoş hanıma ayrı hastaneye ayrı mı ödemiştiniz ?
Burcuuylmaz bu-relives12 ne güzel tesadüf bende Ayşe hanıma gidiyorum kontrollerim için çok memnunum kendisinden…
Burcuuylmaz bu-relives12 evet:) normal mi olucak sezaryan mı? Aynı gün doğuma da denk geliyormuşuz:))
bu-relives12 Burcuuylmaz şimdilik normal gözüküyor inşallah da normal olur 😇 hayırlısı olsun tabi. Bu kadar tesadüfe oda olabilir. Nerde oturuyorsunuz
Burcuuylmaz bu-relives12 baya uzağız sizle:) sezaryan olucak inşallah diğer doğumum sezaryan olduğu için