Merveee123 35+1 de kontrole gittiğimde nst sancım çıktı zaten geceleri çok rahatsızlanıyordum ve 1,5 cm açılmam olmuş.
benim hipertansiyon olduğu için sezeryana karar vermişti önceden o yüzden çatı muayenesi zaten olmazdı.
o gün sancı çıkınca açıklık olunca yatış verdi 1 gece kaldım sancıyı kesmek için. 2 gün sonra yine sancılarım başladı nst de sancı çıktı 4 gece daha hastanede kaldım. Sancıyı kesip 37ye getirmeye çalıştı ayten hanım ve bugün 37 haftalık olduk çok şükür.
bugünde ilaç kullanacağım sonrasında artık ne zaman sancı vs olur sezeryana alıcam dedi beklemedeyim. 🤷♀️