Merveee123 bir arkadaşım orada doğum yaptı ama normal değil ilk gittiğinde önlük vermediler serum taktılar suni sancı için ama bebek gelmeyince sezeryan yaptılar doğumda zaten önlük oluyor odaya gelince sadece üst giydirdiler.
gecelikle rahat ederim derseniz bi gecelik birde pijama takımı koyarsınız sorun olmaz bence odaya ilk geldiğinizde altınızı giydirmiyorlar sonda vs olduğu için yürümeden önce giydiriyorlar.