UrazyadaMasal Bende 17+5teyim yattigim yerden dogrulurken tam göbek deliğinin altında bişey sertleşip batıyor acaba bebeği mi sıkıştırıyor um diyorum kalkerken siz nasıl dogruluyorsunuz
Bseda UrazyadaMasal benim şuan çıkan bir göbüşüm yok o yüzden pek dikkat ederek kalktığım söylenemez eskiden nasılsa öyle devam ediyorum diyebilirim🙉🤭
ceydaelcik UrazyadaMasal benim de aynı oluyor 16+5 teyim. Yan şekilde doğrulmaya çalışıyorum kolumdan destek alıyorum öyle biraz daha rahat oluyor
UrazyadaMasal Bseda benim ikinci gebeliğim baya çıktı ya ilkinde yoktu bu kadar 8 yıl önceydi birde ilkinde böyle olmuyordu
Bseda UrazyadaMasal evet ikincide daha çabuk çıkıyormus birde benim iç karnım geniş sanırım hala dümdüz🤭
UrazyadaMasal Bseda ilkinde 6 aydan sonra hamile olduğum anlaşılmıştı şimdi ilk gebeligimdeki 7 aylık gibiyim yaaa ilkinde çatlak hiç olmadı şimdi çok büyürse böyle çatlar diye korkuyorum 🤭
UrazyadaMasal ceydaelcik bende hep unutuyorum sonra diyorum ah bu sertlesen bebekmiydi canı acıdı mi acaba diye üzülüyorum
edanuur UrazyadaMasal sağlıkla gelsinler inşallah isme karar verdin mi ya benim hergun değişiyor kesin heh budur diyeceğim içime sinen bulamadım henüz 😄
Gamzeli90 UrazyadaMasal 17+1 im aynısı bendede oluyor bence cani acimaz o orada oldugu icin karnimizin orasinda sertleşme oluyor basen geriliyor benim sizinde oluyormu?
Buketkucuk Bseda benimde o haftalarda ağrım olurdu dinlenince geçerdi kuzucum, o haftalarda bebiş hızla büyüdüğü gibi rahmimizde büyüyor bu da ağrı yapıyor😊
UrazyadaMasal edanuur abimizin ismi Aras Atlas ve Uraz arasında gidip geliyoruz bakalım ne olacak o zamana kadar değişir 😅