Bseda bende 15+3oldum bendede 3 gundur sol tarafimda igne batmasi gibi oluyo herkes bana rahim büyüdüğü icin falan dedi bugun nettende arastirdim ordada ayni sey diyo oyuzden asuri agri olmadigi surece normal ama hic durmayan bi agriysa doktora gidin