Sezen07 canım benimde incecik tam ucunda süt çıkacak yerde çıkmıştı 20. Hafta civarlarında, ben gibi birşey duşa girdim çıktım bi baktım YoK olmuş.. süt bezleri çalışıyor o yüzden kan topluyor heralde anlamadım ama duştan sonra normal rengini almıştı.