Sezen07 Size yazarken herkese cevap vermiş olayım istedim. Ben şuan 37.haftadayım ve yaklaşık 10.haftadan itibaren sol göğüste tam meme ucunda çıktı benimde. Bana hiç bir zararı yoktu fakat koptu kopacak gibi bir hali vardı. 2 genel cerrah ve birde kendi kadın doğum doktorum gördü. Hepsi alınmasından yana oldu, çünkü eğerki emzirme döneminde bebeğin güçlü emdiği zamanlarda koparsa hem bebek bi et parçası yutar hem de koptuğu için yara olur hiç emziremezsin dediler. Fakat meme ucuna yapılan müdahalelerin doğumu tetikleme gibi bir riski olduğundan, doktorumunda onayı ile biz 36.haftaya bıraktık bu işi. Ve pazartesi lokal anestezi ile alındı benim. 2 günde kapandı bile şuan gayet iyiyim ve doğuma hazırım inşallah 🙂 oyüzden hem kendi doktorunuza hem de meme üzerine uzmanlaşmış bir genel cerraha göstermenizi tavsiye ederim. Geçmiş olsun herkese.