Duygusuz bir arkadasım doğum esnasında sancı odasında cekmiş sancılarını herkesle beraber. En büyük korkularımdan biris bu o psikolojiyi orada yaşamak. Oda sıkıntısı oluyormuş kalabalık olduğu için. Onun da doktoru sema hanımdı. Muayene soranlar için 80 veya 84₺ olması lazımdı. Doktorum cok kibar hoş. Bana da instahram adresini verdi. Covid oldum ordan ulaştım her mesajıma bakıyordu. Ama özel nosunu vermedi has
taneden de ulasabiliyorsunuz dahili numarasından.