Ben tuba nadide yilmaza gidiyorum cok memnunum. Riskli gebeligim vardi medicine gidiyodum doktor hic ilgilenmedi benimle daha sonra tuba nadide yilmaza basladim iyikide baslamisim. Cok cana yakin bilgilendiren bir doktor ne sorsaniz cevap verir. Her muayenede bebegin yuzunu gostermek icin cok ugrasiyor gercekten bizim yaramaz bazen gostermiyor ama 🙈 her muayenede bebegin yuzunun resmini 4d olarak renkli veriyo ultrasondan da izletiyor zaten. Normalde muayene ucreti 200 tl ama yilbasinda zam yapildi henuz hic kontrole gtmedim ne kdar zam yapildi bilemiyorum. Dogum ucreti zamli olarak 2600 sezeryanda 3500 tl. Pandemiden dolayi eslerinizi almiyolar ama muayenelerde yaniniza. Sormak istediğin baska birsey varsa sorabilirsin :)