Ebruakcetin Neslihan1903 ben hiç görmedim ama iş arkadaşım elif hanıma gitti ve onda doğum yaptı çok memnun bana da önermişti ben fiyat olarak biraz yüksek gördüğüm için gitmedim
Hhffacr Neslihan1903 mega medipol de lebriz hale hanima muayene oluyorum. Numarasını da veriyor . Gayet de ilgili
Mom19 Neslihan1903 ben de doğumu orda düşünüyorum tuba diye bi doktor varmış komşum onu önerdi. Muayenesi 250 ₺ civari dedi. Ben de tam olarak bilmiyorum bilen varsa yardımcı olsun lütfen.
Nslhntkn Neslihan1903 elif hanıma gidiyorum şu ana dek memnunum 240 tl idi muayene ama sanırım yeniyıl zammı gelmiş😑
[silindi] Neslihan1903 ben nagihan kaya ya gidiyorum. Çok memnunum hatta bugün kontrolüm vardı. Güncel fiyatlar muayene 270 lira. Normal Doğum 3700 sezaryen 5200 TL daha bugün öğrendim. Karşısında yeni hastane yapıldı oraya geçiyorlarmış 1 haftaya kadar. Doğumlar yeni binada olacakmış. Benim doğumum Martta inşallah.
askvehuzurum Mom19 evet tuba kılık soyismi galiba görümcem orda dopum yaptı doktordan çok memnun kaldı.. İnsana çok destek oluyormuş dopum sırasında
Dlngnz Neslihan1903 aşırı memnumun kendisinden doktor değilde arkadaşım gibi neşesi Güler yüzü siz sormadan herşeyi A dan Z anlatır size 🤗
Kubradeniz Dlngnz merhaba kontrollerinizde ultrason resimlerini renkli 4d olarak veriyor mu doktor hanım? Yoksa sadece detaylı ultrasonda aldığınız resim mi renkli?
Mom19 Dlngnz evet şuan Bağcılar medilife gidiyorum ama nedense hastaneye güvenemiyorum 🤔 çok kalabalık
Ysm1316 Merhaba,iki hamileliğim ve doğumlarım Medipol megada oldu.Doktorum Elif Çiler Eren’di,çok tatlı bir doktor,istediğim zaman ulasabildim ,acil durum olmasa bile mutlaka dönüş yapar mesajlara falan..Gereksiz hiçbir şey yaptırmaz.
Neslihan1903 Ysm1316 aaa süper bende güvenilir bir doktor arıyorum çünkü şu an perinatoga kontrol oluyorum riskli gebelik uzmanına doğuma kadar arada doğumumu yapacak doktorada girmek istiyorum ondan
Ysm1316 Medipolu arayıp çağrı merkezinden fiyat bilgisi alabilirsiniz, doktorun adını söyleyerek çünkü yeni yıl zammi geldi ,çocuk doktorunuzdan biliyorum..Hayırlı doğumlar..
Neslihan1903 Ysm1316 çok teşekkür ederim bilgi için öğrenirim bir şey sorabilir miyim doğumlarınız normal mi sezaryen mi oldu 🤗
Duygusuz Mom19 bende medilife e gidiyorum hangi Dr acaba benim bütün akrabalarım orda dogum yaptı Figen babacanda bende ona gidiyordum gec en haftalarda yasadıgımız bir sorundan dolayı Sema yılmaz a gectim
Minisannesi2904 Mom19 bende bağcılar medilife giidiyorum sefaköyde oturuyorum doktorum orda bizim çevrenin tamamı ona gider bende çok memnunum doğumumu orda yapıcam gayet iyi ilgileniyolar 🥰