se26es canım bende LCW den tayt aldım 4 tane . Normalde m giyerim ama L ve XL aldım çünkü büyüyoruz. Üstüne de salaş kazakların vardı. Onlari giyiyorum. Ayrıca hep evde olunca tişörtlerimi falan da giyiyorum. Birde görümcem 2 tane hamile kötü verdiydi .onlar L bedendi . Ben bir de LCW den xl aldım:) özellikle hamile ya da anne kilotu al derim ben mümkünse lastiği gevşek olsun çünkü bence en önemlisi başkasından da giyilmiyor😅