se26es bende 2 tane tayt aldım bi tane evde kullanmak için bi tane dışarıda üstüne 1 tane tunik şeklinde standart beden kazak aldım salaş 2 tane fitilli esnek elbise aldım doğumdan sonrada kullana bileceğim şeyler aslında bedensiz olan şeyleri tercih ettim zaten bi tek doktor için evden çıkıyorum 🤷🏻♀️😂