se26es Kızlar 18 haftalik gebeyim fakat karnim simdiden kocaman oldu 😂 alisverise cikiyorum hamile pantolonu okey ama ust giyim birsey bulamiyorum internet sitelerine bakiyorum yine bulamiyorum neler aldiniz neler giydiniz kazak sweat vb ? 😂😂
Elbet-birgun-kavusacagiz se26es bol b swet tisort alin giyersini, yada esinizin dolabini yoklayin🤣🤣🤣🤣
Gulsen4224 se26es bol kazaklar oluyor aslında ben Lc wakikiden hamile reyonundan alıyorum kazak almıştım baya rahat bol iyi oldu 🌸
se26es Elbet-birgun-kavusacagiz canim kocam her gun onu ben giyecegim diye diye adama birsey kalmadi 😂😂😂
Asyaayaz1 Hamile tişörtleri düşünüyorsanız trendyoldan Lc waikikiden alabilirsiniz tayt pantolon tişört kazak herşeyi güzel🌸
se26es Asyaayaz1 lcw bedenleri kaliplarina netten tam emin olamadigim icin siparis veremedim avmlere de gitmek biraz zor ama bakayim tesekkur ederiim 😽
Esmos26 2 tane hamile tayt aldım sadece üst giyim içinde oversize candır normal yaşantımda kullandığım üstlerimle devam ediyorum 😊
se26es Esmos26 bende hep sweat giyerdim sanki heryerim ortaya cikiyormus gibi hissetmeye basladim karnim cikinca heryerim kocamanmis gibi 😂😂
Asyaayaz1 se26es bedenlerini sıkıntı yapmayın şuan için istiyorsanız tam bedeninizi alın ama tabiki kilo göbek eklenicek zamanla o yüzden bi beden büyük alırsınız🥰
Gulsen4224 se26es galiba zorlu oluyor hamile iken gezmek ama mecbur nefes nefes yollar seni bekliyor😂😂🥰
Beyzan se26es büyük beden tunikler iş görüyor. Özellikle hamile giyime ihtiyaç yok hatta büyük beden olmasına bile gerek yok normal yün gibi tunikler var DeFacto da LCW de onlar baya esniyor sünüyor bedeninizden 1 beden büyük alsanız iş görür
se26es Astadavistabeybi bende ona dadandim ama artik bi alayim dedim ya adam kendinden cok benim uzerimde goruyor 😂😂
masalsmomm se26es ben tayt aldım üstümede triko tunik kazak aldım salaş karnım büyüyüncede giyerim diye bi tane gömlek elbise aldım onuda taytla giyerim diye bide kot elbisem var döndürüp bunları giyiyorum 😅