Doktorunun daha gelisimlerini gormeden ikisinin kalbini durdurma kararı çok doğru görünmedi bana tamam doktordur saygımız var ama hepsi de bir olmuyor. Muhakkak bi değil bir kaç doktora daha görün. Bir can için karar verilecekse başka çare olmadığından emin olmalısınız. Bizim doktorlarımız risk almak istemiyor hic garanticiler. Yurt dışında incecik kadinlar üçüz dördüz doğuruyor sorunsuz bi şekilde. Ben yurtdisindayim mesela Türkiye’de bebek makat pozisyonu geldiğinde hemen sezeryana alıyorlar. Yaşadığım yerde ise makat bile gelse,hatta 42. Haftaya kadar gelmese dahi normal doğumu bekliyorlar. Yani demek istediğim farklı görüşlerden doktorlarla görüşün. Sizin sağlığınızı ya da bebeklerinizden birini ya da bir kaçını riske atacak bir problem görünmediği sürece vazgeçmeyin derim. Maşallah rabbim vermiş, hepsini saglikla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊🙏