Merhaba. Hamile oldugumu oyrendiyim gunden 24.12.20 beri HappyMomlayiz…
31.12.20 ise 4uz olacagini öğrendik…
Dun kalp atışlarını dinledik çok şükür bugunumuze 🤲
Sormak istedigim:
Aranizda 4uz doguran var mi? Öğrendiğinizde doktorunuz ne dedi? Hamilelik boyunca sorunlariniz oldu mu?Cocuklarınız şimdi kaç yaşında ? Gelishimlerinde her hangi 1 sorunlari var mi?