LamiyAydin oncelikle tebrik ederim cok guzel bir duygu. bende tedavisiz ucuz gebelik yasadim her gittigim doktor birini sonlandirmayi istediler ancak bende sizin gibi dusundum birine kiyatsam rabbim bende digerleirnide alir ucune bana vermisse vardir bi hayri diyordum. ancak doktorlar iararla senin bunyen cogul gebelige uygun degil birine ainlandiralm diye diretmeaine ragmen ben yaomadim.12. haftadan beri rahim agzi kisaligindan sadce tualete kalktim hep yatmak zorundaydim.24.haftada erkn dogum oldu malesf hayata tutunamadilar . yani cok iyi dusunun birkactane doktora gidin benim size diyecegim nacizane onlar ne derse o yoku izleyin insallh hakkinizda hayirlisi olsun en dogru yolu rabbim size gostersin hayirlisiyla kucaginiza saglikla alin insallh