HandeSM çok teşekkür ederim rabbim hepimize yardım etsin inşallah evlatlarımızı kucağımıza alalım benimde lekelenme olunca doktora gittim düşük onleyici vurdu ve serum taktırdı yatırdı durumuma baktı kan sulandırıcı ilaclari kullandığım için yaptığını şöyledi nedenini de coraspin olarak belirtti ama kesemiyorum sanırım kan pihtilasmasi biraz daha ileri olduğu için üç gün de bir almaya devam ediyorum almadigim zaman hocbir şey yok ama alınca kahverengi leke pembe leke geliyor az da olsa