Anneeeolmak Benimde dün oldu 10haftalık hamileyim corasprin ve oxapar iğne kullanıyorum dün pembe akıntı şeklindeydi bugün kırmızıya döndü doktorum iğne ve asprinin yapabileceğini ama onu bırakmamında tehlikeli olabileceğini söyledi çok yoğun değil ama artacak diye bende çok endişeleniyorum