Anneeeolmak bende corasprini kullanmayınca korkuyorum en son gittiğimde söyledim bebeğe giden kan akışını iğne sağlıyor dedi biraz da olsa içim rahatladı. Su için bol bol dinlenin. Her bişey gördüğümüzde yüreğimiz kalkıyor insan lavaboya gitmek dahi istemiyor bütün hamilelerin Allah yardımcısı olsun bebeklerimize sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah.