Leylaa6549 Ben 11 de gittim kıza benziyor dedi 13 olduk dün gittim erkek dedi değişme payı varsa inş değişir iki oğlum var son kız istiyorum inş değişenlerden olurum 🤲 önceligimiz Saglık saglıkla gelsin hepsi amin🤲🤲🤲
Srphrn Leylaa6549 insalalh hayirli saglikli bir kiz olursa kese resmi varsa atin merak ettim yuvarlak mi fasulyemi
Esenhafsaduru Nurbalam ben 12+4 te kız oldugunu ögrenmstim ve değişmedi ama değişende oluyor. Net bi seklde kız dedyse kendnden emn pek sanmıyorum acmıstır net 😁 oglum 12+6 da göstermedi 14+1 de gittim onuda o zaman ögrendm
Savciergoc Nurbalam bana da 13 de erkeksini dedi ama 16 da kız dedi ,12-13 bu haftalar da yanılma çok oluyo doktor kendisi söyledi bana da 16-17 de kesin söylüyorlar değişmiyo o zamandan sonra canım 16 da kesinleşir şeninde
Nurbalam Savciergoc anladım canım hayırlısıyla inş. Bakalım 2-3 hafta sonra gidecem bakalım benimde kesinleşir hayırlısıyla 🥰🥰
Deletedmom27 Nurbalam ben o hafta kızımı net öğrenmiştim yanılma olmadı..oğlumda da aynı haftalarda net söylenmişti dün öğrendim yine yanılma olmadı..doktor tecrübesi ve bebek pozisyonu iyiyse yanılma olmaz
Nurbalam Gulsen4224 bende 3 hafta sonra özele gidecem onun ultrasonu daha iyi ama bakalım hayırlısı olsun . Peki siz kese teorisine inanıyor musunuz ?
Gulsen4224 Nurbalam keseye inanmıyorum çünkü küçük bebeklerde özellikle kese şekli değişme oluyor o yüzden yorum yapmıyorum bende balım yanılma payı var 🌸