Nurbalam siirttesiniz herhalde bende siirtteyim. siirtte yaşayan hamile bulmak zor 😂 benim doktorum da erkeğe benziyor dedi bebek kendini göstermedi iki kere gittiğimizde de uyuyordu sanırım hareketsizdi çünkü.insan alışıyor söylenince sormayacaktım doktorumuz söyledi .inşallah Allah herkesin gönlüne göre verir.