Nurbalam benim özel hastane olmasına rağmen 13.haftada net kız dedi. Alışveriş fln yapayimmi hocam kesinmi dedim kesin evet bebeğiniz kız dedi. Sevindik. Tahlil sonuçlarım o gün yetişmedi ertesi güne kaldı. Ertesi günü Somuclari almaya gittiğimde tekrar bakarmisiniz diye rica ettim tekrar baktı evet yanılmışım bebek erkek dedi. Pipisini gördük 😂😂 17 hafta olduk hala erkek değişmedi 😁🧿